Healthy everyday life

I Táv hossza: 3-5 km
Szintemelkedés: ~200 m
Nehézségi szint: könnyű

Az idei évben úgy döntöttünk, kiszabadulunk kicsit a 4 fal közül. Manapság, a vírus ideje alatt ez talán még fontosabb, mint valaha. Egy kisebb-nagyobb túra tökéletes lehetőséget adhat a a gondolataink kitisztításához, az izmaink megmozgatásához és a lelkünk megnyugtatásához.

Első túránk Budapest határába, a Hárshegyre vezetett. Egy egyszerű, és rövidke útvonalon mentünk végig Bejgli kutyusunkkal, és a kutyás társaságunkkal. Közelben lakóknak tökéletes reggeli séta helyszín lehet.

Mi magunk, most jártunk a környéken először, épp ezért nem tudtuk mennyire hosszú lesz a kör. Időközben ráadásul egy kis Geocaching játékba is belekezdtünk (sajnos most sikertelenül), így számunkra egy kicsivel hosszabbra sikeredett ez a kis kör, mint terveztük.

Az első órában szinte üres volt az erdő és a hegy, így Bejgliék szabadon futkározhattak, ami számunkra is mindig nagy örömet okoz. Ha tehát valaki egy kis embermentes nyugalomra vágyik a természet lágy ölén, induljon el reggeli után. Ilyenkor még tényleg csak a madarak éneke, mozgása hallható.

A kilátás már a hegyoldalból is csodálatos volt:

És mi meglátogattuk a hegy tetején található Kaán Károly kilátót is:

Összességében azt mondhatom, egy gyönyörű kis rávezető túrával indítottunk az év első hétvégéjén!

SZABADON A SZABADBAN – AZ EGÉSZFINCSI CSAPATÁVAL!